Home Tumblr Facebook
Posted Thursday, April 14, 2011 // 2 comments (+)
Everyone got sick after the PC fair. Kristy completely lost her voice, that's why she ended up being absent on Sunday. While my other friends who worked for PC fair almost got fever, and I got my leg strained or sprained (I don't know which one) and also almost gonna cough! I thought we were sooooooo noob because this is basically our first job.

But no, two other of our experienced colleagues also sick! Two no voice, ended up have to take MC, and another one just recovered from fever. Its really nice working with ya'll. You guys are so friendly yetttttt very pro!

But I have no regrets at all working for PC Fair. Its such a great experience, meeting great people, know how to sell things, know how to actually set up a booth, know what you should and should not do, know how to tackle problematic people and stuffs.. So its great, and most importantly, its money can't buy experience.

Gotta work more! I'm working hard to fund my Hong Kong trip. Yeap I'm going to HK this october! Already bought the tickets. And if can, I want this to be a self sponsored trip. But I don't think its anywhere possible but at least i can make it to be a half self-sponsored trip! HONG KONG IM COMINGGGGGGGGGGG!!!

Yeah anyways, I wanna earn as much money as possible so that I can decorate my own bedroom! If only I have lots of cash to buy nice decorative things from IKEA... oh gosh that would be awesome! Or... spend money on good food.  Some people wanna earn extra bucks to pay their beer bills and me? Very simple, on nice good food. What can I say? I live to eat!

Enjoy your day everyone.

P/s : I'm finally watching The Social Network and..... their command of english is super geng !!!! Hahahaha.. Awesome movie :P
Search this blog
Author


Steph. Sweet 24. Leo. A girl who writes to express not to impress.(Forgive me if I accidentally impressed u LOL :P) A girl who is constantly searching for meaning of life and loves to be showered with inspiration. She wants to be somebody in the future. Keep on reading to know more about her. Leave any comments if you feel like it, she'll be glad! Rock on. ♥
Click!
Welcome!
LOVES
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket